Isu Semasa

[Isu Semasa][bleft]

Hiburan

[Hiburan][bsummary]

Dunia

[Dunia][twocolumns]

Bersatu lemah kerana Muhyiddin dekelilingi orang bodoh -Raja Petra (video)


Tular video Raja Petra Kamarudin baru-baru ini menempelak Tan Sri Muhyiddin dan juga budak suruhan politiknya terutama cybertrooper mereka. 

Dalam video tersebut Raja Petra mengatakan Parti Pribumi BERSATU adalah lemah dan dianggap seolah mengharap pertolongan turun dari langit membantu situasi genting mereka sekarang ini.

Live video yang disertai beberapa pengamal media sosial pro Perikatan Nasional itu turut menyaksikan kelakuan lucu masing-masing ketika menikmati tempelak dari Raja Petra 


Ada yang gigih cuba untuk menjawab namun bergitu tetap dikritik oleh Raja Petra yang jelas begitu beremosi dan serius meluahkan pendiriannya tentang parti tersebut.

"Masalah yang dihadapi oleh Parti Bersatu sekarang adalah parti itu sendiri. Apa yang kamu orang buat?" soal Raja Petra.

"Ada orang Bersatu tanya apa yang perlu buat? Saya kata tak perlu buat apa-apa. Kamu duduk saja, tunggu saja untuk dipancung. Kamu (Bersatu) layak untuk mati kerana kamu bodoh."

"Bagitau sama Muhyiddin. Dia dikelilingi oleh orang-orang yang bodoh. Saya tak boleh bertoleransi dengan orang bodoh. Dia akan mati, tengoklah." kata Raja Petra.

WALAUPUN RAMAI MENAFIKAN SEBELUM INI GOSSIP PAS BAKAL "MELAFAZ TALAK" KEPADA PPBM/PN, APAKAH KETEGASAN RPK INI (AHLI PAS SEUMUR HIDUP) SATU SIGNAL "PERPISAHAN SYAHDU" BAKAL MELANDA PARTINYA YANG DIJANGKA KELUAR DARI PERIKATAN NASIONAL (PN BEST) DALAM TEMPOH TERDEKAT?

sumber: FB Skuad Siasat

video: