Isu Semasa

[Isu Semasa][bleft]

Hiburan

[Hiburan][bsummary]

Dunia

[Dunia][twocolumns]

Laporan polis ke atas Papagomo, dakwaan ada video memalukan Pemuda UMNO Malaysia


KENYATAAN LAPORAN POLIS YANG DIBUAT SAUDARA MAZLAN ABDUL LATIF

Pada 12 April 2021 jam 13.00 hrs, ketika berada restoran DAPOR SANTAI saya telah melihat satu rakaman VC di youtube video perbualan dua orang individu yang mirip dikenali sebagai Wan Muhammad Azri Bin Wan Idris atau di kenali Papa Gomo dan seorang pondan. 

Konspirasi Papa Gomo dan pondan itu terdedah yang dikeluarkan oleh FB Mohd Faizal Reunion  link disertakan https://youtu.be/GIRupK7c56g

Dalam video berdurasi 13 minit tersebut terdapat perbualan berunsur lucah seperti “nak aku belai belai kau ke ton, nak aku isap kau dari bawah sampai ke atas, dari atas sampai ke bawah”. Unsur unsur ajakan berzina sesama jantina menimbulkan keresahan kepada rakyat dan ini boleh mendatangkan jenayah.


Video ini amat memalukan nama baik PERGERAKAN PEMUDA UMNO MALAYSIA. Sehubungan dengan itu, saya memanjangkan laporan polis ini agar suatu siasatan menyeluruh dapat dilakukan bagi mengenalpasti kesahihan dan individu video rakaman perbualan tersebut. 

Ia juga untuk menjaga nama baik institusi PEMUDA UMNO yang bertegas menolak SEKS DILUAR TABII

Sebagai ahli parti, saya perlu bertindak menjaga nama baik Institusi Presiden dan nama parti UMNO dari terus diperlekehkan dan diaibkan oleh pihak yang tak bertanggungjawab.

-sumber: FB Mazlan Abd Latif

UMNO Wangsa Maju vs Brotherhood Wangsa Maju Laporan Polis yang dibuat hari ini demi membersihkan nama baik Exco Pemuda...

Posted by Mazlan Abd Latif on Monday, 12 April 2021