Isu Semasa

[Isu Semasa][bleft]

Hiburan

[Hiburan][bsummary]

Dunia

[Dunia][twocolumns]

Lelaki dipenjara 3 tahun, setubuhi ayam dan isteri

Rehan Baig


UNITED KINGDOM: Mahkamah Bradford Crown telah mendengar pengakuan seorang wanita yang merakam video suaminya melakukan hubungan seks dengan ayam di ruang bawah tanah rumah mereka.

Rakaman mengerikan Rehan Baig yang menganiaya ayam, yang juga merupakan haiwan peliharaan keluarganya, disimpan dengan nama fail 'video keluarga' dan dirakam oleh isterinya Haleema Baig.

Pasangan itu menggunakan kamera GoPro yang dipasang di ruang bawah tanah rumah mereka untuk mengambil rakaman aksi 'buruk dan sesat' itu.

Haleema Baig bersubahat dengan suaminya dalam video dan pada satu tahap suaminya berganti-ganti antara melakukan hubungan intim dengannya dan ayam.

Bradford Crown Court

Kegiatan seks tidak bermoral itu berjaya dirungkai selepas serbuan yang dibuat di rumah pasangan itu di Great Horton, Bradford, West Yorkshire, pada 9 Julai tahun lalu oleh Badan Jenayah Nasional yang bertindak berdasarkan risikan bahawa Baig mempunyai gambar penderaan seksual terhadap kanak-kanak.


Dua buah komputer, komputer riba dan telefon bimbit dirampas dan diperiksa dan gambar dan video penderaan kanak-kanak - 11 dalam kategori A paling serius telah ditemui.

Bagaimanapun, penyiasat mendapati lebih banyak daripada yang perlukan apabila mendapati klip video tindakan tidak bermoral Rehan Baig ke atas ayam dan seekor anjing yang dirakam dalam beberapa rakaman.

Haleema Baig

Pendakwaraya Abigail Langford memberitahu mahkamah: 'Terdapat video bergerak mengenai terdakwa yang melakukan hubungan seks dengan sejumlah ayam.

'Rehan Baig dilihat telanjang dari pinggang ke bawah dan Haleema Baig dilihat melakukan aksi seksual kepadanya. Rehan menyetubuhi ayam sementara dia berdiri berdekatan.

"Ada contoh lain di mana Haleema Baig melakukan aktiviti persetubuhan dengan defendan ketika dia bergerak antara menyetubuhi ayam dan dirinya.


"Dia didengar membuat erangan seksual kepada terdakwa dan melakukan aktiviti seksual secara konsisten dengannya. Ini membantu dengan kesalahannya dalam tindakan tertentu ini. '

Langford mengatakan gambar pegun juga dijumpai dimana pasangan ini terlibat dalam aktiviti seksual dengan anjing dan tidak dipastikan samada ia haiwan kesayangan sendiri.

Reham Baig mendorong haiwan itu melakukan seksual dengan dirinya dan isterinya. Dia menambah bahawa penyalahgunaan ayam tidak berlaku hanya dalam satu kesempatan. Mereka dipercayai melakukan secara berkali-kali terhadap ayam-ayam tersebut.

Dia mengatakan bahawa ayam-ayam itu mati akibat penderaan mengejutkan di tangan Rehan Baig. Paling mengejutkan, Baig juga kelihatan melakukan hubungan seks dengan seekor ayam yang sudah mati.

Rehan Baig juga mengaku bersalah atas tuduhan yang sama terhadap 'beberapa ekor ayam coklat dan putih'.


Dia juga mengaku memiliki gambar-gambar pornografi yang melampau yang 'sangat menyinggung, menjijikkan atau tidak senonoh' yang menggambarkan secara 'eksplisit dan realistik' seseorang yang melakukan perbuatan persetubuhan dengan haiwan yang tidak dikenali, seekor anjing dan beberapa ayam.

Dia juga mengaku bersalah atas tiga tuduhan membuat gambar tidak senonoh dengan beberapa kenak-kanak berusia hanya enam tahun, serta memiliki 405mg kokain dan 4.07g resin ganja.

Haleema Baig, 38, mengaku membantu dan bersubahat dengan suaminya tetapi dia dibebaskan dari penjara setelah hakim mendapati ada bukti bahawa dia menderita dan menghadapi penderaan rumah tangga di tangan suaminya.

Mahkamah memutuskan Rehan Baig dipenjara selama tiga tahun dan mahkamah melarangnya memiliki binatang seumur hidup.

Hakim mengatakan kepadanya: 'Anda tidak layak untuk memelihara atau menjaga binatang setelah apa yang telah anda lakukan.'

-Daily Mail